Este timpul schimbării …

coloana infinitului
Medierea,
precum Coloana infinitului,

Coloană vertebrală dreaptă, sănătoasă, înălțată spre verticală, unind cerul cu pământul, inerentă pentru o societate matură.

Este timpul să gândim medierea ca pe o coloană vertebrală sănătoasă, a unei societăți mature, înțelepte, și nu un instrument pentru o categorie sau alta profesională, pentru un grup sau altul de interese.

Să facem din mediere o cale de a-i conduce pe oameni spre armonie.

Așa cum am și afirmat în articolul/postarea anterioară, nu mai vreau să mă plâng, vreau să fac iar pentru asta am suficientă hotărâre în acest moment. Cred că știu și ce pot face eu acum. Nu știu ce pot face mâine, nu mă preocupă.

Ceea ce pot face astăzi ține de context. Predau în școli bune din București anul acesta. Pot deschide poarta unui colegiu național de prestigiu cu care să dezvoltăm un proiect privind medierea. Am și idei cum să fac asta. Am însă și nevoie de mediatori colaboratori.

Aștept lângă mine tipul mediatorului altruist.

De vei dori să colaborăm, să știi – o știi deja, cred, mă interesează dacă ești mediator dedicat, dacă ai abilități didactice, nu mă interesează dacă ești avocat sau faci altceva în viața de zi cu zi.

Avem tot ce ne trebuie să dezvoltăm un proiect care mai apoi să ia amploare. Dacă avem energia/entuziasmul necesar, vom găsi și resursele!

Voi reveni cu detalii. Acum pun doar dorința/intenția/rugăciunea mea … și o las să dospească.

Vă propun și un slogan:

Medierea, coloană vertebrală a unei societăți sănătoase!

Denumirea site-ului am schimbat-o!
Sloganul site-ului l-am schimbat. Modificările exterioare le-am făcut. Mai am o propunere de schimbare, una drastică dar capabilă să genereze mișcare.
Mediatorul este mediator și punct! Voi veni cu propunere concretă pentru a fi susținută de către cei care vor ca medierea să-și ocupe locul ei în societate!

Să ne punem în starea de a face și lucrurile se vor așeza de la Sine!
Să creăm și să creionăm cu bucurie pentru un viitor vindecat de trecut!

Medierea, coloană vertebrală a unei societăți sănătoase!

Lasă un comentariu