Unde gasim clienti pentru mediere? Cum vindem medierea?

Deseori, la intalnirile pe care le am cu colegii mediatori, atat din Bucuresti cat si din tara, pe buzele tuturor, tot mai des, apare intrebarea: Unde gasim clienti pentru mediere?

Aceasta chestiune ne framanta pe toti si este firesc, in contextul in care nu sunt atat de bine cunoscute serviciile de mediere.

Ei bine, raspunsul este foarte simplu si este confirmat de mediatorii care chiar fac medieri. Mai mult, la ultimele conferinte la care am participat si la care au venit si mediatori din strainatate, s-a dovedit ca medierea functioneaza mai bine – paradoxal-  acolo unde nu exista o reglementare sau este doar una generala. De ce? Ei bine, pentru ca in  cea mai mare parte depinde mediator! Cum? Ce fac acei mediatori? Aveti posibilitatea sa aflati raspunsurile participand la un curs la care si eu am participat, cursul de Tehnici de vanzare si marketing in mediere, organizat de Centrul Regional de Facilitare si Negociere, cu sprijinul lui  lui Thomas Reich, Pumacy Management Forum GmbH Germania.

Cei ce au disponibilitatea, vor pleca imbogatiti de la acest curs si cred ca si uimiti sa afle ca depinde de ei pentru a avea succes.
Personal, va recomand acest curs. Daca nu ma insel, se obtine si un nr considerabil de puncte profesionale.
Desi pot spune ca am o oarecare experienta in vanzari, cursul mi s-a parut extrem de util, din mai multe perspective.
In primul rand, m-a ajutat sa inteleg bine diferentele dintre promovarea medierii, ca institutie, promovarea unui birou individual de mediere si vanzarea propriu-zisa a serviciilor de mediere.
In al doilea rand, desi nu am asteptat niciodata sa vina clientul spre mine, am inteles ca pentru a desfasura o activitate de succes, pentru a putea trai din mediere, este necesar sa gandesti o strategie la nivelul fiecarui birou (fiecarei forme de organizare), strategie proprie, adaptata propriului potential. In viitorul apropiat voi si pune in aplicare cele invatate.
In al treilea rand, am constientizat greselile pe care le faceam ori de cate ori incercam sa arat cuiva minunatele avantaje ale medierii, fara sa inteleg ca astfel nu faceam decat sa mai ridic o bariera intre mine si potentialul meu client.
Cred ca este esential ca fiecare mediator sa inteleaga bine aceste diferente si, in acest sens, acest curs este benefic oricarui mediator.
Mai jos, veti regasi datele cursului: Bucuresti: 29 -30 octombrie 2011Bacau: 1 – 2 noiembrie 2011Iasi: 4 – 5 noiembrie 2011Este un curs interactiv care se adreseaza mediatorilor autorizati si celor in curs de autorizare.Participarea la curs reprezinta formare continua pentru mediatori, echivalentul a 12 puncte profesionale.
TEMATICA
Scopul promovarii medierii
Diferenta vanzare & marketing in mediere
Perceptia clientilor
Piata medierii
Identificarea de conflicte si implicarea mediatorilor
Structura dialogului de vanzare a medieriiThomas Reich este mediator, mai ales in domeniul business, si consultant de specialitate in domeniul managementului conflictelor si dezvoltarii organizationale. Mai multe despre Thomas Reich puteti citi pe site-ul http://www.mediere-negociere.ro/despre-noi/echipa/ sau www.management-forum.net
INSCRIERI
Costul cursului este de 890 Lei, pentru cei care se inscriu pana la data de 30 septembrie 2011.Costul cursului este de 990 Lei, pentru cei care se inscriu dupa data de 30 septembrie 2011.Inscrierile se fac prin email, la adresa simonah@rfnc.ro
Anunțuri

3 gânduri despre “Unde gasim clienti pentru mediere? Cum vindem medierea?

  1. Frumoasa promovare a cursului.Insa, nu inteleg de ce, totate cursurile sunt asa de scumpe.Tot ce vad ca apare, nu coboara sub 800 lei.Si doar….2 zile.
    Cineva apropiat m-a zis : lasa ca ti-i scoti tu….
    Ce replica sa-i dau celui in cauza? Ca sunt somer? Ca asta e ratiunea stabilirii taxelor? Sau ca trebuie sa apelez la…orice pentru a-mi scoate banii cat mai repede???Varianta cu invitatul strain, pica, pentru ca, am participat la un curs de 1 sapatamana, cu un lector englez.Si era foarte surprins de nivelul taxelor la noi, raportate la ei.Ciudat, foarte ciudat.Culmea e ca, noi trebuie sa ne adaptam la ciudatenii.
    Pe de alta parte, ma astept la raspunsuri de genul celor ce le-am mai primit: cine te pune sa-l faci? Cursurile nu sunt obligatorii, nu sunt pentru toata lumea….”
    Da, cat adevar, mai ales daca vrei sa te perfectionezi si….nu poti.

    • Din pacte, atunci cand nu se pot atrage fonduri care sa finanteze cheltuielile aferente unui curs, costurile sunt mari, mai ales in conditiile in care venituri nu prea sunt.
      Totusi, as vrea sa va spun ca un curs de acest tip s-ar putea sa contina cheia reusitei. 🙂

  2. Pingback: Unde gasim clienti pentru mediere? Cum vindem medierea?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s