10 motive pentru a ne promova online

Întrucât, La Școala de Vară „Medierea și mediatorul în contextul comunității”, un grup de lucru a avut drept temă „Promovarea online a medierii și a mediatorului – creare site/blog”, pentru a veni în sprijinul colegilor mediatori și pentru a-i încuraja să spargă ghiața și în mediul virtual, aduc în atenție un articol interesant ce priveste promovarea online.

Sursa: Limonade

„10 motive pentru care sa te promovezi online”

„Fie ca esti liber profesionist sau antreprenor ai nevoie de promovare – promovarea ta sau a companiei tale. Exista diverse metode prin care poti face acest lucru. Mergem la intalniri de networking, suntem prezenti pe retelele sociale sau pur si simplu incercam sa facem bine ceea ce ne defineste din punct de vedere professional. Pana aici totul este simplu si corect. Totusi, de ce sa punem accent pe promovarea online?

1.       Peste 7 milioane de romani acceseaza internetul lunar, iar 55% dintre acestia sunt din Bucuresti, deci aici pot fi peste 30% din potentialii tai client;

2.       89% folosesc internetul zilnic sau aproape zilnic;

3.       Internautul roman este de varsta tanara ( 20-45 ani ), foarte prezent in luarea deciziei de cumparare a diverselor bunuri, ca decidenti sau codecidenti ;

4.       72% din utilizatorii de internet cauta informatii din domeniul lor de activitate si citesc stiri online. Fa astfel incat tu/firma ta sa faci parte din informatia de calitate pe care o va gasi online;

5.       29% din cei ce cauta informatii despre un produs/serviciu online, l-au si achizitionat. Oferta ta trebuie sa fie acolo! Daca dau o cautare pe google, te gasesc?

6.       Exista o gama larga de posilitati de promovare: prezenta pe retelele sociale, articole, bannere imagine sau bannere text, reclama contextuala sau anunturi platite pe google;

7.       Mediul online ofera metode clare de masurare a rezultatelor. Poti stii exact cine, de ce si de unde a venit pe site-ul/blogul tau;

8.       Analiza rezultatelor  permite optimizarea campaniilor de promovare in timp real, eliminand pierderile care pot aparea;

9.       Costurile promovarii online sunt mult sub cele practicate in alte medii ( presa, TV, radio, outdoor);

10.   Reclamele online par a-si gasi o utilitate foarte buna pentru persoanele carieriste, hedoniste si leaderi de opinie, persoane care de altfel sunt si mai deschise pentru cumparaturi online.

*informatii statistice extrase din studiul “The Voice of Internet User” realizat de IAB Romania si eResearch corp.”

Continuarea articolului, aici:  10 motive

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s