Prima zi de examen pentru admiterea la INM.

Astazi, 26 august 2010, incepand cu ora 10, va incepe

Concursul de admitere la Institutul National al Magistraturii.

La acest concurs s-au inscris peste 3000 de candidati (pagina INM).  Concurenta pare a fi foarte mare.

Dar, asa cum se spune:  multi chemati, putini alesi!

Printre concurenti, se afla si un numar de colegi ai mei, de an, din Universitatea Dimitrie Cantemir. De asemenea, se pare ca se afla in concurs si fiii sau fiicele unor colegi mediatori.

Tuturor acestora le urăm:

MULTĂ, MULTĂ BAFTĂ!!!

Suntem alaturi de ei si le dorim

să le lumineze Dumnezeu mintea pentru a face fata exigentelor concursului in intregime

si, din tot sufletul, le urmăm

să treacă cu bine si de proba de foc de astazi.

SUCCES!

VĂ ȚINEM PUMNII!

P.S. Am aprins si candela.

4 gânduri despre “Prima zi de examen pentru admiterea la INM.

  1. S-au afisat procesele verbale privind contestatiile.

    Ceea ce mi se pare incredibil este faptul ca au fost admise 6 grile din care 5 au fost anulate iar pentru una, din cele 6, se considera valabil cum a putut si candidatul sa raspunda: fie varianta a, fie b, fie amandoua.

    Mi se pare inadmisibila o asemenea gafa.
    Ar trebui facute publice numele celor ce au facut aceste grile iar acestia sa-si dea demisia din orice activitate didactica la INM.
    Am vazut si eu procesele verbale http://www.inm-lex.ro/index
    5 grile anulate si una, dupa cum a vrut fiecare sa raspunda?! Fara cuvinte.

    Nu ma numar printre cei ce au sustinut un examen la INM insa acest fapt mi se pare revoltator. In opinia mea, este vorba de incompetenta.

  2. Pingback: Prima zi de examen pentru admiterea la INM. - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

