Îndemn la fapte bune!

Nu. Nu eu am avut această idee ci Heidi.

Campania Heidi.

Fă o faptă bună, intră pe site-ul Heidi şi înscrie-o.

La fiecare 250 de fapte bune, noi trimitem un copil talentat într-o tabără.

Pentru mai multe detalii intră pe cardsofjoy.heidi-chocolate.com

De să facem o faptă bună?

De data aceasta pentru că vă roagă Heidi.

Mai mult decât atât, Heidi vă roagă să o și povestiți.

Deși, personal, mi-e greu sa vorbesc despre faptele mele bune, dacă  astfel pot ajuta un copil, am s-o fac.

Cred ca fiecare dintre noi poate. Desigur că în spatele unei acțiuni de acest gen se află o strategie de marketing insă, ce mai contează?

Important este să faceți un copil fericit, făcând o faptă bună.

Pentru fiecare dintre noi, zilele trec și, din păcate, nu mai reușim să facem un examen zilnic în care să ne punem problema dacă am facut măcar o fapta buna in fiecre zi.

Dincolo de faptul că, prin aceasta initiativa, cei de la Heidi fac ei înșiși o faptă bună, trimițând în tabără copii care altfel nu și-ar permite, mi se pare extraordinar  modul inedit în care au gândit să o facă:

prin îndemnul de a face fapte bune!

Felicitari pentru initiativa. Mi se pare o idee grozavă.

Succes copiilor ce așteaptă nerăbdători ca semenii lor să facă o faptă bună.

Lasă un răspuns

