Mediere şi mediatori – îmbogăţit.

Gata. Vin Sfintele sărbători de Paşti, vine şi sesiunea (Ultima!!!), acuş, acuş susţin şi licenţa, gata, nu mai e timp de huzur.

Vremea răsfăţului a trecut.

Prin urmare, nici timp de gestionat prea multe bloguri nu mai am.

Pe cale de consecinţă, blogul „Fănuţa Lişman – juridice” l-am adus aici, pe „Mediere şi mediatori”, cu comentarii cu tot.  De asemenea, am adus aici şi conţinutul blogului „Abecedarul micului creştin„.Astfel, sper să pot economisi ceva timp.

Când am început eu a blogui nu prea ştiam la ce mă angajez. Am început pe blogspot un blog şi, mai apoi m-am trezit cu trei. Mi se parea ciudat să aduc la un loc atâtea domenii care în aparenţă sunt atât de diferite unele de altele. De fapt, acestea sunt (pot fi) doar faţete ale unei realităţi. Mai mult, poţi observa natura umană din mai multe unghiuri (diferite) şi astfel poti avea o perspectivă cu mult îmbunătăţită.

De mult mă gândeam la faptul că risipesc resurse importante. Astăzi, a fost suficient să mă întrebe din nou cineva: de ce 3 bloguri şi, nu mi-a mai luat timp până m-am decis. Astfel, toate trei blogurile au fuzionat.

Nu de alta dar, deja trebuie să mă ocup şi de „Biroul de mediator – Fănuţa Lişman”.

Da, este aproape gata.Ieri am intrat în posesia Hotărârii Consiliului de Mediereprivind autorizarea.  Trebuie să mai merg pe la Registrul Comerţului şi să mai îndeplinesc câteva formalităţi şi gata. Detalii, veţi găsi aici: Mediatorul.

S-auzim numai de bine!

Lasă un răspuns

