Rugaciunea împăciuitorului

Doamne, fă din mine un instrument

Al împăcării dintre oameni.

Unde este ură, eu s-aduc iubire,

Unde e jignire, eu s-aduc iertare,

Unde-i dezbinare, să aduc unire.

Unde e greşeală, s-aduc adevărul.

Unde-i îndoială, eu s-aduc credinta.

Unde-i deznădejde, eu s-aduc speranţă,

Unde-i întuneric, eu să fac lumină,

Unde-i întristare, s-aduc bucurie,

O, Învăţător Divin,

Fă ca eu să caut

Nu atât să fiu mangâiat, cât să mmângâi eu pe altul,

Nu atât să fiu eu înţeles, cât să înţeleg eu pe altul,

Nu atât să fiu eu iubit, cât eu să iubesc pe altul,

Căci cine dăruieşte, acela primeşte.

Uitând de tine însuţi, să înţelegi pe altul,

Iertând pe altul, găseşti şi tu iertare.

Murind, învii la viaţă.

(Francisc din Assisi)

2 gânduri despre “Rugaciunea împăciuitorului

    • @ O-ANA, cred ca ai dreptate!
      Dar, mai sunt situatii cand este de folos sa impartasim si altora cate ceva. Prin comunicare, aratam ca suntem chip al Lui Dumnezeu, ca ne iubim semeni si ca ne dorim sa traim in comuniune asemeni Sfintei Treimi.

Lasă un răspuns

